Ukoliko želite da smršate, a da pri tome imate funkcionalno telo, a da ste rastegljivi funkcionalni trening je odličan izbor za sve.  Funkcionalni trening se može definisati kao pokret ili vežba, čije su osnove izvedene iz prirodnog kretanja. Kako bi trening bio funkcionalan potrebno je korišćenje funkcionalnih rekvizita ili sredstava koja će omogućiti našem telu da se kreće bez ograničenja. Uz njih ćete se kretati u svim ravnima istovremeno uključujući sve mišiće tela.

funkcionalni trening

funkcionalni trening KAKO IZGLEDA

Stepen sportske forme u potpunosti zavisi od specifičnosti svakog sporta. U nekim slučajevima čak od razlika u okviru istog sporta. Pored telesnih dimenzija i urođenih osobina, fizička pripremljenost sportiste uključuje: snagu, brzinu, eksplozivnost, koordinaciju pokreta, mišićnu i aerobnu izdržljivost. Funkcionalni trening i kondicioni trening savršeno razvijaju svaku od navedenih sposobnosti. Razvoj od svakih navedenih sposobnosti zahteva pažljivo isplaniran trenažni proces, kroz koji poštujući principe specifičnosti i individualizacije u radu, podižemo kvalitet sportiste ili rekreativca na produktivniji i efikasniji nivo.

U radu sa personalnim trenerom fizička priprema je u potpunosti prilagođena individualnim potrebama sportiste ili rekrativca, čime se povećava željena adaptacija na trening i time postižu najbolji rezultati.

Sa puno pažnje i posvećenosti pristupa se kreiranju programa, čija je osnova uvođenje u trenažni proces nakon povrede, kao i dizajniranju i primeni vežbovnih procedura kojima preventivno delujemo na nastanak istih. Utvrđuje se nivo fizičke pripremljenosti. Utvrđuju se specifičnosti koje treba da se poprave i poboljšaju na samom treningu. Personalni trener daje savete za profesionalnu ishranu kako bi ostvarili savršene rezultate…

Značaj i benefiti funkcionalnog treninga

Funkcionalne vežbe aktiviraju mišiće celog tela, što doprinosi stvaranju boljih rezultata! Pomoći će vam da unparedite fizičku formu i funkcionalnost tako da svakodnevne poslove izvodite lakše i sa manje napora. Kod svih vežbi u funkcionalnom treningu bitno je da  se radi tako da se što više mišića istovremeno angažuje.

Većina vežbi u funkcionalnom treningu najviše pogađa stomačne mišiće i donji deo leđa, što je kod većine ljudi najveća slabost. Funkcionalni trening zbog svog specifičnog izvođenja i malih odmora između radnih serija odličan je način za sagorevanje masti, a ujedno i izgradnje mišića.

Funkcionalni trening je vrlo iscrpljujući i fizički i psihički, ali se telo vrlo dobro oporavlja i grade se kvalitetni mišići.

Počnimo sa radom
Zajedno

Slobodno nam se obratite. Javićemo vam se u toku dana ili nas pozovite sada.

 

Nema proizvoda u korpi.