personalni trener

 
personalni trener
ersonalni trening sa sportistima

Pristup u radu personalnog trenera sa iskusnim vežbačima i sportistima

Stepen sportske forme u potpunosti zavisi od specifičnosti svakog sporta, a u nekim slučajevima čak od razlika u okviru istog sporta. Pored telesnih dimenzija i urođenih osobina, fizička pripremljenost sportiste uključuje:

  • Snagu - trening snage
  • Brzinu i agilnost - trening brzine i eksplozivnosti
  • Kordinaciju - vežbe balansa
  • Mišićnu izdržljivost i aerobnu izdržljivost - funkcionalni trening i kondicioni trening

Razvoj od svakih navedenih sposobnosti zahteva pažljivo isplaniran trenažni proces, kroz koji poštujući principe specifičnosti i individualizacije u radu, podižemo kvalitet sportiste na produktivniji i efikasniji nivo.

U radu sa personalnim trenerom fizička priprema je u potpunosti prilagođena individualnim potrebama sportiste, čime se povećava željena adaptacija na trening i time postižu najbolji rezultati.

Treninzi sa mlađom populacijom koncipirani su na osnovu njihovog uzrasta i faza odrastanja , postičući senzitivnost i prijamčivost ka razvoju određenih sposobnosti.

Sa puno pažnje i posvećenosti pristupa se kreiranju programa, čija je osnova uvođenje u trenažni proces nakon povrede, kao i dizajniranju i primeni vežbovnih procedura kojima preventivno delujemo na nastanak istih.

Utvrđuje se nivo fizičke pripremljenosti
Utvrđuju se specifičnosti koje treba da se poprave i poboljšaju
Vrši merenje i testiranje
Daje savete za profesionalnu ishranu za određeni sport
Psihološki pristup - motivacija i privrženost vežbaču

Da bi shvatili na čemu se zasniva individualni rad personalnog trenera, predlažem da pogledate KONCEPT TRENINGA.

Trenirajte efikasnije, postignite maksimalne rezultate!

Zakaži svoj trening