hermes

 
hermes

PREGLED

Svi naši klijenti koji vežbaju radi unapređenja zdravstvenog stanja, pri samom dolasku popunjavaju standardizovane upitnike za procenu zdravstvenih rizika, na osnovu čega se kategorizuju u različite rizične grupe.


MERENJE REZULTATA

Na osnovu rezultata testiranja, pre svega saznajemo da li osoba ima nizak, umeren ili visok rizik za učestvovanje u vežbanju ili treningu. Ova informacija je važna samom klijentu ali i personalnom treneru kako bi mogao da preduzme odgovarajuće mere za rad sa osobama koje imaju umeren ili visok rizik, kao sto su nadzor tokom vezbanja i doziranje submaksimalnih treninga. Zatim, saznajemo koliki je nivo svih elemenata fizičke forme, čime svaku osobu možemo uporediti sa normativnim vrednostima za svoj uzrast, pol ili tip aktivnosti. Konačno, na osnovu rezultata testiranja dobijamo najpreciznije moguće podatke za programiranje treninga – svaki naš klijent odlazi sa testiranja sa jasno definisanim preporukama za trening mišićne forme (snaga, izdržljivost i fleksibilnost) i trening aerobne sposobnosti. Posebno su značajne zone pulsa koje se dobijaju testiranje, a koje omogućavaju da klijent vežba sa maksimalnim učinkom i na bezbedan način, bez obzira da li je cilj aerobnog treninga sagorevanje masti, odrzavanje forme srca i pluća ili napredni rekreativni trening.


KREIRANJE PLANA ISHRANE

Po potrebi, klijenti koji zahtevaju ekspertizu iz oblasti ishrane, dobijaju preporuku o dietetskom režimu koji se sastoji od nedeljnog jelovnika po danima i obrocima. Jelovnik sadrzi detaljne informacije o namirnicama, količini, kalorijskom sastavu i nutritivnim kvalitetima predlozene ishrane. Plan ishrane odgovara ciljevima klijenta, najčešće redukciji masti u strukturi sastava tela ili povećanju mišićne mase klijenta. Plan se dobija na osnovu testiranja svakog ispitanika, koja obuhvataju anketu ishrane, utvrdjivanje telesne strukture (npr. regionalni i ukupni sadržaj masti i mišića, sadrzaj minerala i vode) i indirektnu kalorimetriju (metodu kojm se meri stopa metabolizma). Ovaj način programiranja ishrane je posebno koristan, jer klijenti umesto opštih preporuka dobijaju, u skladu sa svojim rezultatima, striktni plan ishrane koji na bezbedan i medicinski ispravan način omogućava da unesu sve neophodne hranljive materije u balansiranom odnosu.


PROGRAM ZA MRŠAVLJENJE

“Zdrave navike se stiču vremenom i daju dugoročne rezultate”.
Kad kažem mršavljenje ne mislim na gladovanje uz treniranje do besvesti. Kad kažem mršavljenje mislim na zdrave životne navike koje će doprineti skidanju masti.
Uzrok gojaznosti u većini slučajeva je prekomerni unos hrane, bila ona zdrava ili ne.
Skidanje masti se dešava na vašem tanjiru i zavisi isključivo od vas. Zabluda je da se masti skidaju “preko noći” i da već posle nedelju dana uz neku čudnu dijetu možete da očekujete rezultate koji će da traju.
Zdravo skidanje masti je dug proces i u zavisnosti od viška može da traje i duže od 12 meseci. Ne postoje magične pilule niti magične dijete.


PROGRAM ZA IZGRADNJU MIŠIĆNE MASE

“Svako od nas sam bira koliko mišićne mase želi da dobije”
Dobiti na kvalitetnoj mišićnoj masi znači biti pre svega zdraviji, jači pa tek onda oblikovaniji ili masivniji. Imati više mišićne mase ima puno više pozitivnih svojstava nego ona glavna naša “dobro mi stoji odelo”.
To važi i za muškarce i za pripadnice lepšeg pola, što ne znači da će jedni i drugi izaći iz teretane kao snagatori. Mišićna masa je nešto što traži najviše vremena i truda, veoma se teško izgrađuje i rezultat je planskog treninga i ishrane.


PROGRAM ZA SPORTISTE I POVEĆANJE KONDICIJE

“Imati kondiciju znači biti zdrav!”
Mnogo ljudi kaže bitan je izgled, ne treba mi kondicija.
Njihov stav se menja onda kada se najmanji fizički napor završi u lokvi znoja sa puno nedostatka kiseonika. Tada ljudi odluče da rade na svojoj kondiciji, odnosno na poboljšanju kapaciteta pluća.
Imati kondicije znači biti zdrav, rasteretiti srce, poboljšati protok krvi, biti funkcionalan za svaki fizički izazov koji vam se postavi u toku dana. Rezultati rada na kondiciji se, u odnosu na mršavljenje ili mišićnu masu, značajno brže postižu i prmene se vidljive već posle 3 – 6 meseci.